Reklamverenlerin reklamlarını daha iyi bir şekilde hedeflemesini ve kazançlarınızın olumlu bir şekilde etkilemesini amaçladığımız, AdWords tarafında yapılan bazı değişiklikleri size bildirmek için yazıyorum. İçerik Ağını etkileyecek olan bu değişikliklerin bazı özelliklerini aşağıda bulabilirsiniz. *Frekans yakalayıcı: Kullanıcıların sayfalarınızda aynı reklamı devamlı görmemesini engeller.
*Geliştirilmiş nitelik: Reklamverenlerin kampanya sonrası gösterim etkinliğine göre en iyi performans gösteren siteyi içerik ağında tespit etmesini sağlar.
*Geliştirilmiş reklam kalitesi: Google reklam içerik ağında reklam performansını geliştirmesini sağlar.
Gelecek aylarda bu özellikleri sunabilmek için, DoubleClick reklam sunucu çerezlerini (cookies) içerik ağında kullanacağız. İçerik ağımızı geliştirmek için yaptığımız bu değişiklikler hiçbir şekilde kullanıcıları olumsuz etkilemeyeceği gibi istedikleri zaman kendi ayarlamalarını yapabilecekler.